Faalangst

Iedereen heeft weleens last van extra stress voor een opdracht of toets. En dat is goed, anders zou je je waarschijnlijk niet kunnen concentreren. En er is wel een duidelijk verschil tussen spanning en angst.

Inzicht
Bij faalangstcoaching onderzoeken we eerst wat voor soort angst je eigenlijk precies hebt. Het is namelijk handig te weten waar het ooit begonnen is en ook in welke situaties je er minder of zelfs geen last van hebt.

Uitpluizen
We gaan dan samen op onderzoek uit hoe (faal)angst bij jou werkt. En gaan daarna aan de slag met het verkleinen van je (faal)angst. We werken aan de hand van concrete, voorbeelden uit jouw leven en pluizen dit op een visuele manier uit. Daarna gaan we aan de slag met de actiepunten die we onderweg zijn tegen gekomen. En dat is voor iedereen anders. Soms zijn het praktische afspraken maken, creatieve oplossingen zoeken, slimme manieren zoeken die je helpen ontspannen....

We kijken wat er in jouw situatie nodig is. We werken meestal in een 5-tal sessies aan een dergelijke hulpvraag. Je zal merken dat  je al snel meer grip krijgt op je faalangstige situaties.

 

Go Go Go!

Wordt het tijd om met deze beperking aan de slag te gaan, het los te laten en dingen anders te gaan doen? En zou je hier mijn hulp bij kunnen gebruiken? Neem dan contact op via de onderstaande button.